15 Şubat 2011 Salı

Küçük Yağmur İsyan Etti !


atv'nin beğeniyle izlenen dizisi 'Unutulmaz'ın son bölümünde 'Yağmur', sürekli ağlayan ailesine isyan bayrağını çekti: Yeter artık!

'Unutulmaz'ın geçtiğimiz hafta yayınlanan bölümünde, dizinin en küçük ferdi 'Yağmur', felaket üstüne felaket atlatan ve sürekli gözü yaşlı dolaşan ailesine karşı isyan bayrağını çekti. Son bölümünde annesi ile birlikte anneannesinin evine giden 'Yağmur', dedesi 'Cemil'i duygulandırdı. Kızı 'Eda' yerine yanlışlıkla 'Yağmur'u vurduğu sahne gözünde canlanan Cemil hüzünlendi ve ağladı. Ekran başındaki izleyicileri de etkileyen duygu yüklü bölümde, dede ile torun arasında şu diyalog yaşandı: YAĞMUR: Ağlama dede... CEMİL: Torunum... Seni her gece rüyalarımda öpüp kokladım. Bir kez olsun göreyim diye dua ettim... Ooh şükürler olsun. YAĞMUR: Ağlama artık, ne olur. CEMİL: Sevinçten ağlıyorum yavrum... Seni gördüm, torunuma sarıldım ya, dünyanın en mutlu dedesiyim artık ben... YAĞMUR : Burada herkes ağlıyor yaa.. Artık kimse ağlamasın, tamam mı?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder